Judit és Dani tóparti esküvője

Judit és Dani személyében egy igazán szerethető és jólelkű párra találtunk. Már a megismerkedésük sem volt mindennapi. Közös érdekődési körük hozta össze Őket, melyet esküvőjük tematikájába is beleépítettünk. Helyszínnek, a tavasszal is gyönyörű Tópart Hotelt választották. A becsapós áprilisi időjárás ellenére sikerült egy tökéletes napot kifogni, ahol minden a lehető legjobban alakult. Juditék meg is osztották Veletek, milyen is volt számukra a Nagy Nap.

 

Fényképek: 2lenses

Dátum: 2018. április 14.
Helyszínek: Tópart Hotel
Vendégek száma: 70 fő
Stílus: romantikus
Színek: fehér, púder, menta

Az esküvő tematikája

Kifejezetten egy témára nem szerettük volna felépíteni az esküvőnket, viszont volt néhány dolog, ami fontos volt nekünk. Mindenképpen azt szerettük volna, hogy romantikus hangulatú legyen, de ne túl csicsás és ebbe szerettük volna egy kicsit beletenni a League of Legends-et úgy, hogy ne a játék domináljon, de mégis több helyen is megjelenjen a dekor, vagy a ceremónia során.

Csakis esküvőszervezővel

Mind a ketten külföldön élünk és úgy gondoltuk, hogy sokkal egyszerűbb lenne számunkra egy profi segítségét igénybe venni, aki rendelkezik olyan szolgáltatói körrel, akiket szívesen ajánlana nekünk. Így nem kellett nekünk megkeresni minden egyes szolgáltatót és azon aggódni, hogy jól döntöttünk-e, hogy őket választottuk, mert úgy éreztük biztos kezekben vagyunk Diánál. Másrészt pedig azért, mert úgy éreztük, hogy rengeteg dolgot el kell intézni egy esküvő során és arra nekünk nincs elég kapacitásunk, hogy önállóan csináljuk.

Nehézségek külföldről

Igazából a szabadságaink száma volt az, ami úgy éreztük, hogy limitál minket, ezért néha nehéz volt úgy összeegyeztetnünk a hazalátogatásokat, hogy a családainkra is jusson időnk és a szolgáltatókkal is tudjunk találkozni. Bár azt muszáj megemlítenünk, hogy amint tudtuk a pontos dátumokat, hogy mikor tudunk hazautazni, nekünk már túl sok teendőnk nem volt, mert Dia megbeszélte a szolgáltatókkal, hogy kivel és mikor tudunk találkozni.

Kedvenc elemek, amik nem hiányozhattak

A vízparti szertartás – lehetőleg egy stégen és persze a boldogságkapu.

A kezdeti teendők

A helyszín kiválasztása volt az első lépés, ezt igazából még azelőtt találtuk, hogy esküvőszervezőt kerestünk volna. Már helyszín nézegetés közben is rájöttünk, hogy bőven szükségünk lenne egy szervező segítségére, de miután lefoglaltuk a helyszínt, akkor döbbentünk csak rá igazán, hogy még mennyi dolgot el kell intézni azon felül is…

A Nagy Nap

Szuperül telt a nap! Mi aznap már a helyszínen ébredtünk, így csak várnunk kellett amíg megérkeztek a szolgáltatók és tényleg úgy éreztük, hogy minden körülöttünk forog. Ráadásul nekünk tényleg csak megélnünk kellett az egész napot, mert minden szervezési dolgot kézben tartott aznap Dia és Eszter.

Közreműködők kiválasztása

A szervezési fázis elején megbeszéltük Diával, hogy mi az, amit mi elképzeltünk és mi az, amire szükségünk van és később ezek alapján kaptunk egy olyan szolgáltatói listát, amiről kiválasztottuk a legszimpatikusabb embereket. A két fő szempontunk az volt, hogy mennyire szimpatikus a munkájuk/portfóliójuk és mennyire szimpatikusak, mint ember. Semmiképpen sem szerettünk volna olyanokra bízni ezt a napot, aki valamelyik kritériumnak nem felel meg.

Esküvőszervezés stressz mentesen

A szervezés kezdetén a köztünk és a szolgáltatók közti kommunikációt teljes egészében Dia intézte, szóval nekünk többnyire csak rá kellett bólintanunk a dolgokra így szerencsére sosem vesztünk el az emailek között, ez szerintünk hatalmas könnyítés. Aztán ahogy már említettük, a szolgáltatók, akikkel együtt dolgoztunk többnyire olyan emberek voltak, akikről tudtuk, hogy velük nem kapunk zsákbamacskát és maximálisan elégedettek leszünk a munkájukkal. A Nagy Napon pedig hatalmas élmény volt, hogy nekünk aznap már szinte semmivel sem kellett foglalkoznunk, csakis egymással, hiszen minden háttérmunkát az esküvőszervezők intéztek.

A legemlélezetesebb és legszebb pillanat

Dani: Számomra a legemlékezetesebb az volt, amikor a társaság 80%-a kiesett az esküvői kvízünk első kérdésénél. A legszebb pedig a szertartás.

Judit: A legemlékezetesebb az volt, amikor csillagszóró-sorfal alatt mentünk a tortánkhoz a hotel kertjében. A legszebb pedig szerintem is a szertartás: a bevonulástól kezdve a csodásan feldíszített stégen át, egészen a parton ünneplő vendégekig, minden csodás volt!

<3

Közreműködők:

Szervezés, lebonyolítás: Happily Ever Weddings by Diána Vígh

Fotó: 2lenses

Ceremóniamester: Dunai Misi

Szertartásvezető: Deák Viktória

Dekoráció: Panka kertje

Meghívó, grafikák: Pimpernel Weddings

Catering: Tópart Hotel

Sütemények, torta: Marcipán Kávézó

DJ, technika: Wedding DJ Hungary

Smink: Nora Brown

Fodrász: Huszka Petra

Menyasszonyi ruha: Le Mariée

Hasonló bejegyzések